Klantenservice

Onze klantenservice is per mail bereikbaar op info@patroontegelwinkel.nl, wij antwoorden u dezelfde werkdag. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00 op het nummer 030-2072777.

U kunt ook een berichtje via Whatsapp sturen. Klik op het icoon voor een berichtje. 

Klachten

Wij doen er natuurlijk alles aan om nooit een klacht te hoeven ontvangen maar er kan natuurlijk iets mis gaan. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@patroontegelwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.